Werkwijze

Na een kennismaking, welke uiteraard vrijblijvend en gratis is, zijn er verschillende werkwijzen mogelijk, bijvoorbeeld:

Voorbeeld 1:

Je verzorgt zelf (gedeeltelijk) je boekhouding in een online boekhoudprogramma. Periodiek controleert Schnabel Administratiekantoor je administratie en corrigeert deze indien nodig en zal dit dan samen met je bespreken. Wel is het bij deze methode dan van belang dat je al wat basiskennis beheerst van boekhouden.

Vervolgens stel ik, indien van toepassing, de btw-aangifte op en verstuur deze naar de Belastingdienst. Jaarlijks worden de jaarstukken en de aangifte inkomstenbelasting opgemaakt.

Voorbeeld 2:

Schnabel Administratiekantoor neemt je gehele boekhouding uit handen en doet periodiek de btw aangifte. Jaarlijks worden de jaarstukken en aangifte inkomstenbelasting opgemaakt. Jij hoeft alleen zorg te dragen voor het uploaden van de inkoopbonnen en -facturen (via app en/of pc) en het maken van je verkoopfacturen. Uiteraard kun je, indien gewenst, ook het maken van verkoopfacturen met een gerust hart uit handen geven. Via je online boekhoudomgeving en/of app heb je altijd en overal inzicht in je financiële administratie.

 

Uiteraard zijn op bovenstaande diverse variaties mogelijk en zijn speciale wensen altijd bespreekbaar.

 

Schnabel Administratiekantoor  zal met je meedenken en je uiteraard bijstaan met tips & tricks, zodat je niet meer belasting betaald dan noodzakelijk.

 



Schnabel Administratiekantoor werkt vanuit een kantoorruimte vanuit huis. De kwaliteit van dienstverlening hangt niet af van een statig pand of van een prachtige, professionele website. Dit moet allemaal ook worden terug verdiend.

De kwaliteit van dienstverlening hangt o.a. wél af van betrouwbaarheid, direct en persoonlijk contact, betrokkenheid, dat stapje extra willen zetten, open en eerlijkheid. Dát zijn de dingen die er toe doen en waar Schnabel Administratiekantoor voor staat.